Saturday 9 April 2011

masa makin suntuk..
sempatkah???
hasrat untuk melihat negara orang, menikmati keindahan ciptaan Allah..dan merasai belaian sayang dari orang yang cintai
kerana...semakin lama semakin pudar kerana dendam, dan hilang bagai angin yang bertiup dari Barat..
kemesraan semakin goyang dan diri terasa seperti tidak diperlukan lagi
kerana amarah dan juga hasutan dari orang yang hanya tahu pentingkan diri sendiri
hadirku..hanya setakat hadir dan tidak pernah dihargai..
sakitku..hanya aku dan Tuhan yang tahu
pengorbananku..hanya secebis pangalaman untuk diriku sendiri

Bila ianya akan menyedarkan??
adakah hanya setelah nyawa bercerai dari badan?
dan adakah kehilangan itu akan memberi lebih kebahagiaan??
kepada orang-orang yang tidak pernah memikirkan perasaan orang lain..terima kasih kerana merampas senyuman aku..
terima kasih kerana membahagiakan orang yang aku cintai..
peluk la  dia..belai la dia seperti mana aku pernah membelainya..itu la yang akan membahagiakannya.

biar aku pergi dengan takdirku yang tidak pernah merasai kebahagiaan berpanjangan..sepertimana yang kamu semua tahu..dari sahabat-sahabatmu yang selalu memberikan hempedu kepada ku dan kamu tidak pernah untuk membaiki malah menghancurkannya...



2 comments:

  1. Sis....ada email x, ada hal saya nak bagi tau...x sesuai nak cerita kat sini....please....saya rasa sis x tau perkara nie lagi....tq

    ReplyDelete
  2. iyer..ada perkara penting yg kami hendak pastikan dr akak...tq

    ReplyDelete